newmatrix newmatrix
379
BLOG

Wyborcy PO mądrzy inaczej

newmatrix newmatrix Polityka Obserwuj notkę 6

Propozycja opodatkowania osób fizycznych

Od zaprzyjażnionej koleżanki mojej żony pracującej w sferze budżetowej (zarobki 2.000-2.500 brutto) dowiedziałem się, że jej koleżanki w większości poparły PO. Słyszałem przez ostatnie 4 lata jak im podoba się Donald Tusk i jego grupa wspierająca z GW, TVN i innych medialnych biznesów. Dotychczas rozumiałem, że osoby zarabiające ponad 10.000 zł i więcej na m-c wspierają PO ba cieszą się, że partia liberalna wspierająca warstwy obywateli średnią i bogatą wygrywa wybory. Ale dlaczego osoby z minimalnymi zarobkami poierają PO, przypomnę:

1.Przedszkole około 800

2. szkoła około 500

3.podniesienie VAT do 23% , itd.

 

Zapowiadane podnoszenie podatków, VAT uderzy przecież najdotkliwiej w grupy najmniej zamożnych a mimo to oni idą i głosują na PO i D.Tuska.

 

W związku z powyższym proponuję nowe stawki podatkowe od osób fizycznych:

1.000 - 2.000                      podatek 40%

2.000 - 3.000                     podatek 35%

3.000 - 5.000                     podatek 30%

5.000 - 10.000                  podatek 20%

ponad 10.000                  podatek 15%

newmatrix
O mnie newmatrix

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka